همه چيز درباره تعمير پكيج ديواري

مركز نجاز و رسمي سروي و تعمير كولر گازي

همه چيز درباره تعمير پكيج ديواري

۳۲ بازديد

با توجه به گسترش زندگي شهرنشيني و زندگي در آپارتمانهاي كوچك استفاده از وسايل گرمايشي پرمصرف مانند بخاري و شومينه تا اندازهاي غير منطقي به نظر ميرسد؛ زيرا اين وسايل گرمايشي نياز به فضاي زيادي جهت قرار گرفتن دارند و به صورت تك كاربره هستند. اين بدين معنا است كه بخاري و شوفاژ تنها جهت گرمتر ساختن محيط ساختمان استفاده ميشوند و سودمندي ديگري ندارند. به همين دليل تدابيري در نظر گرفته شده است كه وسايل پر كاربردتر و كم مصرفتري مانند پكيج ديواري در آپارتمانها استفاده شود. اين وسايل قابليت اتصال به گاز شهري، برق و آب را دار هستند. همچنين با وجود قابليت اتصال پكيج به ديوار از فضاي منزل نيز ، به صورت بهتر استفاده ميشود. پكيج ديواري آب گرم مورد نياز جهت سرويسهاي بهداشتي آشپزخانه و شوفاژ را تأمين ميكند تا ديگر نيازي به استفاده از چندين وسيله مانند بخاري، آب گرمكن و… نباشد.

اهالي منزل ، با توجه به كاربردي بودن اين وسيله در صورتي كه عملكرد دستگاه با مشكل مواجه گردد با مشكل جدي مواجه ميشوند؛ زيرا ديگر نه آب گرمي جهت حمام كردن و شستشوي ظروف وجود دارد و نه گرماي منزل در حد متعادل حفظ ميشود. از اين رو بهتر است قبل از حادتر شدن موضوع نسبت به دريافت سرويس پكيج و تعمير پكيج ديواري اقدام كنيد. تا مجبور نباشيد در يك خانه سرد زندگي كنيد!

اما چيزي كه در اينجا از اهميت بسيار بالايي برخوردار مي باشد انتخاب يك تعميركار با تجربه و متخصص براي عيب يابي و تعمير دستگاه مي باشد .

باتوجه به كاربرد فراوان دستگاه هاي پكيج در منازل مسكوني و ادارات  در واقع همه گيري شدن اين دستگاه و متقابلا نياز اين بازار به نيروي تعميركار متاسفانه بارها شاهد اين موضوع بوده اي كه افراد اماتور و كم تجربه خود را به عنوان نيروي متخصص اعلام كرده اند كه در صورت نياز خانواده ها به تعمير پكيج نه تنها عيب دستگاه را برطرف نكرده اند بلكه گاهي باعث خسارات سنگين تر و يا حتي جبران ناپذير تر هم شده اند

به گزارش سرويس خبرنامه دانشجويان  فدك تهويه يك مركز مجاز فوق تخصصي  تعمير پكيج در تهران است كه داراي متخصص ترين و متبحرترين تعميركاران پكيج مي باشد .

كليه تعميركاران فدك تهويه با گذراندن دوره آموزش نصب ، سرويس و تعمير پكيج در مراكز فني حرفه‌اي و اخذ مدرك از اتحاديه صنايع حرارتي مي‌تواند عيب يابي و تعمير پكيج را با كمترين هزينه براي شما انجام بدهند.علاوه بر اين اين مجموعه در سراسر تهران داراي شعب مختلفي مي باشد كه بعد از تماس شما در كمترين زمان ممكن خود را به شما مي رسانند

 

 

از سرويس پكيج ديواري خود غافل نشويد. 

با شروع فصل سرما ، پكيج ها هم كار مداوم خود را از سر مي گيرند . پكيج ها مرتبا كار مي كنند تا گرماي مطلوب منزل ما را فراهم كنند. به همين دليل براي بالا بردن راندمان كاري پكيج ديواري و در نتيجه حفظ سلامتي خود و خانواده لازم است كه پكيج ها به صورت ساليانه سرويس شوند.

متاسفانه عده ي زيادي از مردم تصور مي كنند كه رسوب زدايي دوره اي پكيج هاي گرمايشي هزينه اضافي يا كاري بيهوده مي باشد در حالي كه سرويس پكيج ها راهي پيشگيري از ايجاد خسارات جبران ناپذير يا تعميرات پكيج با هزينه هاي بالا مي باشد.

  • با انجام سرويس پكيج، به افزايش بازدهي و راندمان دستگاه كمك كرده ايم.
  • با سرويس پكيج در صورت وجود عيب دروني در دستگاه متوجه آن شده و با باز كردن دستگاه آن را شناسايي مي كنيم، براي آشنايي با تعمير مي توانيد به مقاله آموزش تعمير پكيج رجوع كنيد.
  • با صرف هزينه اندك به منظور سرويس هاي دوره اي از پرداخت هزينه بيشتر براي تعمير آن جلوگيري مي كنيم.
  • پيش از خرابي و از كار افتادن دستگاه از وقوع آن جلوگيري كرده و نسبت به سلامت يا معيوب بودن پكيج آگاهي پيدا مي كنيم.
  • در سرويس و رسوب زدايي پكيج با تميز كردن دستگاه آن را جرم گيري كرده و ظاهر پكيج زيبا مي شود

پكيج ديواري دستگاهي كاربردي و در عين حال بسيار خطر آفرين است و همين ضرورت سرويس پكيج توسط يك متخصص را براي ما روشن مي كند .اگر به دنبال تأمين امنيت خانواده هستيد، اين مسئله بسيار اهميت دارد كه سرويس پكيج ديواري و تعمير پكيج ديواري را به هيچ وجه به سرويس كار غير مجاز پكيج ديواري نسپاريد. تعمير برندهاي خارجي از جمله تعمير پكيج ايساتيس ، تعمير پكيج آريستون ، تعمير پكيج بوش ، تعمير پكيج ديواري تاچي و تعمير پكيج ايران رادياتور ... همينطور تعمير برندهاي ايراني شامل تعمير پكيج ايران رادياتور و همينطور تعمير پكيج بوتان و ... كاري است كه ما به صورت حرفه اي و تخصصي به شما ارائه مي دهيم.

مراحل ثبت سفارش تعميرات در مركز تخصصي و تعميرگاه مجاز پكيج ديواري 

شما مي‌توانيد درخواست خدمات پكيج ديواري خود را (براي مثال تعمير پكيج ديواري ، سرويس پكيج ديواري ، نصب پكيج ديواري ، رسوبزدايي پكيج ديواري…) از طريق تماس (با شماره تلفن ۰۹۱۲۰۷۵۷۳۸۳ ) و يا پر كردن فرم ثبت درخواست تعميرات به صورت آنلاين (بدون محدوديت زماني) ثبت كنيد.

در صورتي كه از طريق فرم و به صورت آنلاين درخواست خود را ثبت كرده باشيد، همكاران ما در كوتاه‌ترين زمان ممكن با شما تماس گرفته و اطلاعات كاملي درباره دستگاه (مدل، گارانتي، مشكل دستگاه، ساعت مراجعه تعميركار و …) را از شما دريافت و ثبت مي‌كنند. در نهايت پس از هماهنگي با شما، نزديك‌ترين متخصص فني را به محل شما اعزام مي‌كنند.

همچنين همكاران ما پس از اتمام كار تعميرات پكيج ديواري شما، پيگيري‌هايي در خصوص صحت انجام كار و رضايت‌مندي شما از خدمات انجام شده به عمل مي‌آورند.

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.