از تعمير كولر گازي تا تعمير سردخانه

مركز نجاز و رسمي سروي و تعمير كولر گازي

از تعمير كولر گازي تا تعمير سردخانه

۳۵ بازديد

تعمير كولر گازي و جاري شدن نسيم بهاري در خانه

شايد در نظر اول  ارتباط تعميرات كولر گازي و جاري شدن نسيم بهاري در منزلتان قدري تعجب ‌برانگيز به نظر برسد! اما بايد به اين نكته توجه داشته باشيد كه كولر گازي يكي از لوازم خانگي كاربري و پرمصرف است كه جهت تأمين سرمايش يا گرمايش منازل، ادارات و حتي اتاق‌ها مورد استفاده قرار مي‌گيرد.

حال تصور كنيد بعد از يك روز كاري شلوغ و طاقت فرسا به منزل برگشته‌ايد و قصد داريد تا در برابر نسيم بهاري  جاري شده از كولر گازي به استراحت بپردازيد. اگر ريموت كنترل كولر گازي از كار افتاده باشد يا اين كه به دليل خرابي قطعات دروني دستگاه نتوانيد از آن استفاده كنيد عمق فاجعه مشخص مي‌شود! زيرا مجبور هستيد گرماي محيط را تحمل كنيد!

بهترين راه حل در اين حالت درخواست كمك از كارشناسان فني فدك تهويه است. پس از سرويس و تعمير كولر گازي دستگاه همانند روز اول قابل استفاده خواهد بود و مي‌توانيد به راحتي از آن استفاده كنيد.

 

داكت اسپيلت و تفاوت آن با كولر گازي

بسياري از افراد تصور مي‌كنند داكت اسپيلت همان كولر گازي است و در هنگام خريد نمي‌توانند تفاوت اين دو سيستم را تشخيص دهند و يك سيستم سرمايشي مناسب براي منزل مسكوني يا شركتشان خريداري كنند!

داكت اسپيلت شايد شباهت زيادي به كولر گازي داشته باشد اما از آن بسيار پيشرفته‌تر است. سرمايش اين دستگاه نسبت به كولر گازي بيشتر است و با وجود اين سرمايش فوق العاده از مصرف انرژي بسيار كمي برخوردار است.

درون داكت اسپيلت يك فيلتر جهت پاكسازي محيط از ويروس‌ها و آلودگي‌ها تعبيه شده است تا محيط خانه هميشه با طراوت و تميز باشد. همچنين طراحي اين سيستم سرمايشي به گونه‌اي صورت پذيرفته است كه رطوبت محيط هميشه در حد متعادل باقي بماند و نفس كشيدن را براي اعضاي خانواده راحت‌تر كند.

با وجود طراحي فوق العاده و قدرت بالايي كه اين سيستم سرمايشي دارد باز هم در برابر خطاهاي احتمالي مصون نيست و اگر سرويس داكت اسپيلت يا تعمير داكت اسپيلت به موقع انجام نشود ممكن است كه دستگاه صدمات بيشتري ببيند و ديگر قابل استفاده نباشد!

 

يك خانه گرم و آرامش بخش با پكيج ديواري مناسب

 با توجه به مصرف زياد بخاري‌هاي گازي و شومينه‌ها و خطراتي مانند سوختگي و گاز گرفتي اين وسايل گرمايشي، يك وسيله كاربردي تحت عنوان پكيج ديواري طراحي و عرضه شده است. اين سيستم گرمايشي جمع و جور است و به راحتي مي‌توانيد آن را در آشپزخانه در كنار كابينت‌ها يا درون تراس نصب كنيد و مورد استفاده قرار دهيد.

اين سيستم سرمايشي كوچك مي‌تواند آب گرم شوفاژهاي منزل جهت گرما بخشي محيط را تأمين كند. همچنين با وجود يك پكيج ديواري مناسب نگراني از بابت وجود آب گرم در حمام و آشپزخانه نخواهيد داشت.

پكيج ديواري نيز مانند ساير لوازم خانگي ممكن است در هنگام استفاده مستهلك شود و نياز به انجام تعميرات داشته باشد! اگر سرويس پكيج ديواري يا تعميرات پكيج ديواري را به موقع انجام ندهيد بايد با آب سرد حمام كنيد و با شال و كلاه و جوراب تلويزيون تماشا كنيد! زيرا ديگر منزلتان گرما و آرامش هميشگي را نخواهد داشت.

 

اهميت سرويس چيلرهاي مختلف

شايد با شنيدن نام سردخانه در كنار ساير وسايل سرمايشي يا گرمايشي اندكي تعجب كنيد! زيرا ار سردخانه ها براي نگهداري مواد غذايي به مدت طولاني استفاده مي شود

اما اهميت اين وسايل سرمايشي نسبت به ساير وسايل نام برده شده بيشتر است؛ زيرا با وجود طراحي ويژه‌اي كه دارد از گازهاي مبرد و اجزاي خنك كننده بسيار قوي استفاده مي‌كند تا بتواند برودت هواي مورد نياز در يك سردخانه را تأمين كند.

حال تصور كنيد چند ساعت سردخانه به دلايل نامعلومي از كار بيفتد و ديگر قابل استفاده نباشد! مواد غذايي موجود در سردخانه تا زمان مراجعه تعميركاران و عيب يابي و تعمير سردخانه به طور كامل فاسد مي‌شوند؛ زيرا با توجه به پيچيده‌تر بودن طراحي اين سيستم سرمايشي فرآيند عيب يابي و تعمير آن زمان برتر خواهد بود.

يكي ديگر از سيستم هاي سرمايشي كه امروزه كاربرد زيادي دارد چيلرها هستند كه در مكان هاي بزرگ مانند هتل ها و مجتمع هاي بزرگ استفاده مي شود و به عنوان يك منبع سرمايشي براي كل اهالي مجتمع كاربرد دارد به نحوي كه در صورت خرابي يكي از اجزاي چيلر كل اهالي ساختمان در گرما مي مانند

قبل از اين كه چيلر دچار مشكل شود علاج واقعه قبل از وقوع بايد كرد! بنابراين بهترين روش استفاده از خدمات فدك تهويه جهت سرويس چيلر هاي مختلف به صورت دوره‌اي است. در هنگام سرويس ايرادات كوچك برطرف مي‌شوند. تا به يكباره چيلر موجود در ساختمان از كار نيفتد.

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.